Många som läste mitt förra inlägg med clownperuken(!)

Kul, tänker jag då. Väldigt kul. Kanske till och med folk som vill diskutera, nej tack säger jag då. Det här är ett fint sätt att avreagera sig på, så slipper min omgivning höra en massa ältande. Tack och god natt liksom!

Jag är trött... sjukligt trött. Var på bodypump tidigare ikväll. BASTU! Och imorgon blir syskonvagnen förhoppningsvis hämtad.. en paraplysulky kanske vore nåt att ha ihopfälld nånstans för kvällspromenaderna.
Imorgon ska jag och grabbarna till IKEA och handla mörka gardiner och vajer med tillbehör så vi kan smacka upp skiten, det här går inte längre, Max behöver mörkläggning i sitt rum och vi behöver göra allt för att få det mer anti-sol här hemma.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0