Long time no see

Jamen det var väl ett tag sen. ÄLLÄH?
Missed me? Klart att ni har! Eller huuuvr? Erkänn nu..
Nej men nu på riktigt. Lite update:
Tims dopinbjudan är klar! Snodde från en babyshower som hade en väldigt fin inbjudan, ska skicka in på tryckeri och sen göra dom lite personliga när jag fått hem dom. Skulle sätta mig och designa en jättetjustig dopinbjudan men jag känner att tiden inte riktigt räcker till ibland, så jag prioriterade och det hamnade ganska långt ner på listan, dock så får jag ju en personlig touch på dom sen.
Mer då? Midsommar firades med goda grannar, med god mat, smarriga drinkar och alla underbara små ungar! Jättemysigt!
Jag har även gjort ett hemsidejobb, hemsidan finner du HÄR!
Nu kan man fråga sig vad jag gör uppe och bökar? Jag vet inte! God natt!

Kommentarer
Postat av: fatima

Kollade in hemsidan. du är grym :)))

2011-06-27 @ 23:06:43
URL: http://www.mina-prinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0