Tränar och svälter

Det känns som om jag typ bor på gymmet och att jag alltid tänker jämt och ständigt på vad jag äter.
Nu vrider jag FAN på ännu en extraväxel och hoppas på att det händer någonting, för jag är helt seriöst jävla trött på att stå och stampa på samma jävla vikt. Vilket jag gjort i en månad nu. Och så FORT jag unnar mig minsta lilla går jag upp 1-2 kilo och lagom tills jag kämpat bort dem så kommer menshelveten och då går jag upp de där 2 kilona och får börja kämpa igen, för att halka tllbaka ännu en gång.
Jag är SLUT och våldsamt bitter på att jag inte bara kan få gå ner i vikt sådär som jag kunde för sisådär 5 år sen. Allt bara rann av så fort jag började äta nyttigt. Och nu hjälper inte ens nyttig kost OCH träning. VAD FAN!

Bah! Med det sagt så avslutar jag detta bittra och arga blogginlägg och hoppas på att nå mitt 2:a delmål innan denna månaden är över!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0