Mer mat!

Min kropp skriker efter mer mat. Har ont i övre delen av magen ofta, magkatarrskänsla och har fått svårt att svälja bla bröd när jag äter. Var på huddinge sjukhus idag och fick en kamera nerstucken genom näsan ner i halsen. Inte alls så obehagligt som det låter faktiskt. Kändes knappt. Såg lite svullet ut längst ner och det kan vara magsyra som tränger upp. För säkerhets skull så tog de blodprov för att kolla sköldkörteln och jag kommer även bli kallad till en röntgen av halsen då jag ska få svälja kontrastmedel för att de ska se hur det ser ut när jag sväljer.

Tror det är en kombination av min alldeles för kalorisnåla kost och kanske lite stress som ligger bakom det här.. jag vill så mycket och dygnets timmar räcker aldrig till. Kvinnogrej det där, vara alla till lags, ha ett städat och fint hem, välsnutna ungar med rena kläder, göra all mat från sctratch, göra allt för alla, hinna med träningen 5-6 dagar i veckan.. alltså jag kan fortsätta i all oändlighet. DUMT. Jag som brukar förespråka att hellre ha ett skitit hem och en tvätthög som mount everest, bara man hinner med det viktigaste - Mig själv och de mina. Skärpning nu!

Igår började jag att äta mer, ska upp i 1200 kalorier MINST/dag och tränar jag bort 600 kalorier så ska jag tamejtusan ÄTA upp dem igen! Jag tränar alldeles för mycket för att äta så pass lite. Nu vill jag bygga upp min kropp på riktigt, jag vill få muskler, forma, bränna fettet och leva sunt! Det är mitt motto! VÅGEN ska jag lägga på hyllan för ett tag. I tre veckor ska måttbandet vara min enda vägledning, och mitt välmående!

Nej, barnen trynar sen länge och mannen ligger däckad. Dags att gå och mysa ner sig i sängen.




Kommentarer
Postat av: Kim - The Gizzylicious side of life!

Men pruttrumpa, svält dig inte! (kommer från rätt käft..) :p

Du som tränar så jävla mkt får fan äta vad du vill!

När jag fick kamera i halsen höll jag fan på att dö, det var det obehagligaste jag gjort i hela mitt liv bölade som ett barn och det gjorde så jävla ONT!!!

Stark du är som fixar det utan att bryta ihop som vissa andra ;)

2011-07-22 @ 10:52:48
URL: http://mylifeasgizzy.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0