Lista jag hittat på nätet.

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Ja eftersom det tycks vara ganska svårt att sminka sig annars och se hur olika klädesplagg sitter..
Gnälla: Jadå, det gör väl alla ibland?
Skrika: Ja.
Sova: Nej jag är en vampyr... dum fråga, självklart sover jag.
Ha ångest: Inte så ofta, snudd på aldrig. Många som missbrukar det ordet tycker jag. Det är skillnad på ångest och ÅNGEST.
Skada dig själv med flit: Eh, nej?
Ta mediciner du inte borde ta: Nope. Piller tar man om man behöver NÄR man behöver, det är skönt att slippa!
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: Inte så ofta
Drömma sexdrömmar: Inte så ofta..
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Nej, jag gillar mig.
Klä dig i svart: Ofta
Gå till kyrkan: Inte alltför ofta.
Gå i skolan: Ja
Röka: Usch nej!
Ha sex: Självklart! Det är en viktig del i ett sunt förhållande.
Ljuga: Näe.
Hata folk: Ja, det finns en handfull människor, de vet vilka de är och dem kan jag uppriktigt säga att jag faktiskt hatar och önskar all olycka som finns på denna jord. MEN de människorna är inga som upptar mina tankar dagligen, eller ens ibland. Nästan aldrig. De är inte värda min tid.
Lita på folk: Ja. Blåögd..

VEM:

Saknar du: Pappa!
Vill du döda: Ingen?
Rörde dig sist: Erik nyss när vi gjorde frukost fick jag en lång och mysig kram.. och en puss :)
Vill du slå: Återkommer någon gång om det när jag är arg.
Kysste dig sist: Min man
Vill du kittla: Mina pojkar.
Kramade du sist: Erik
Vill du prata med: Pappa..
Skrek du på sist: Max
Vill du vara som: Är nöjd med mig!
Sårade dig sist: Vet inte..
Vill du bli galet full med: Vene..
Gjorde dig riktigt glad senast: Blir ofta glad. Kommer inte ihåg.
Fick du sms från senast: Min storebror Robban.
Ringde dig senast: Sara
Är vackrast på jorden: Min familj

HAR DU:

För många vänner: Nej
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Nej!
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: Ptja,  ett knä som är brutet när jag var 2 år som knäskålen kan ploppa ur på vid fel rörelse..
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Ja ena benet.
Några piercings: Usch nej, fult som satan och ganska WT om någon frågar mig..
Egen dator: Jao.
Bra självförtroende: Nja, ibland.
Kysst någon: Ja
Haft sex: Ja
Köpt kondomer: Nej
Tagit nakenbilder: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Bjudit ut någon: Nej
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Nej
Stulit någonting: Ja
Lämnat landet: Ja
Tuttat eld på nått: Ja
Gjort något olagligt: Ja självklart!

HUR:

Svarar du i telefonen: ”Johanna" eller "Hallå"
Fördriver du tiden: Jag har två barn..
Mycket pengar har du: Man kan alltid ha mer..
Tjänar du pengar: Föräldrapenning
Ofta diskar du: Diskmaskinen gör det åt mig
Ofta städar du: Lite varje dag, tycker jag. Men det kan kanske inte klassas som städning ens, haha!
Många stör du dig på: Finns ett fåtal
Ofta träffar du din familj: Ganska ofta

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag är redan något
På gud:
På rymdvarelser:
Att folk tycker om dig: Det beror nog på vem man frågar. Vissa tycker nog om mig och vissa tycker nog att jag inte är en sån jäkla rolig människa. Jag bryr mig inte så mycket faktiskt..
På ett liv efter detta: Hoppas.
Att fiskar kan tänka: Haha. Ingen aning.
Att du kommer leva länge: Jag hoppas verkligen det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0