Grattis!!!!

Till min älskling Erik som blir 28 år idag!
När vi blev tillsammans så var du 17 år. Första gången jag såg dig hade du ett par svarta byxor och en vit tajt t-shirt, du var solbränd och luktade gott... jag vågade inte gå fram till dig. Du stod snällt och väntade och pillade med din mobiltelefon (en nokia 3210) där i t-centralen. Jag stod och tittade på dig och tänkte att du aldrig skulle vilja ha mig. 20 långa minuter fick du vänta innan jag blev framknuffad till dig. Du var så söt. Jag blev kär. Direkt. "Släng mig vart du vill bara du landar ovanpå;)"
Älskar dig än, lika myket om inte mer än då; 11 år, 2 barn, ett giftemål, en drös med-och motgångar senare.
Som vi sa när vi gifte oss: "Jag vill älska dig så länge jag lever.."

Grattis på 28-årsdagen min älskade!

Puss puss, jag älskar dig!



Sweethearts16 ♥ Erik16  |   ZTV-chatten en varm dag i slutet av maj år 2000











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0