Box!

Ikväll ska jag på BOX-pass i hallen tillsammans med min granne Karro, som jag var med tillsammans på Zumba!
Hoppas att boxpasset ger bra träning! Ska dit en halvtimme innan och träna för att vara säker på att jag får den träningen jag behöver! :)

Passberskrivning: Ett konditionspass där boxning varvas med sparkar och styrka. Vi jobbar i par med kuddar och handskar. Ett inspirerande pass där vi utmanar oss själva och sätter konditionen på prov.

Låter bra! Pepp pepp, handskarna på!

Förresten är jag nu bara 2 ynka kilon ifrån vikten jag hade när jag blev gravid med Tim. När jag nått den så har jag MAX, och då menar jag MAX 15-17 kilo kvar, beroende på när jag tycker att det räcker. Det känns härligt! När jag gått ner till min nuvarande målvikt så har jag gått ner drygt 40 kilo från vad jag vägde när jag var som störst! HEJ o HÅ!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0