Max min lilla älskade unge!

Max tittar på det inramade fotografiet på pappa som jag har i vardagsrummet och säger:
"Min morfar älskar dig". Han tittar lite till på fotot och säger "Morfar borta".

Tänk vad de små förstår egentligen. En tår i ögat letar sig fram. Tänk om pappa visste hur saknad han är av oss ALLA! Puss och Kram pappa från mig och Maxen.

Jag blir så glad att han vet vem hans morfar är och känner igen honom på alla kort han ser. Jag vill att han aldrig ska glömma och jag kommer berätta om hur och vem min pappa var för honom, alltid.


Kommentarer
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Oh vilken smart och fin pojke.. att han sa sådär gör mig rörd <3

2011-01-15 @ 17:15:30
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0