Premiärturen

Premiärturen med nya vagnen gick av stapeln i lördags. Igår blev det lite till vagnrullning i Nacka Forum, himla trevlig galleria det där måste jag säga. Självklart så hittade jag en del fina kläder, som jag inte kan köpa för jag inte vet vilka fina spår den här kotten kommer lämna efter sig på min blekfeta kropp.

Tillbaka till vagnen, den är JÄTTESKÖN att rulla runt på, det är verkligen skönt med lufthjul och man kommer fram överallt. Max satt som en liten kung och somnade till sist. Jag är nöjd. Erik ser också nöjd ut. Fälla ihop den var efter några om och men superenkelt, lika så att fälla upp den, och den blir verkligen kompakt. Man får till och med plats med annat i bagageluckan(!) Den är ju lite tyngre än vad man är van vid, men jag antar att man vänjer sig vid det också. Nu längtar jag bara tills bebisen kommer och vi kan gå ut och gå hela familjen, för jag har ont precis överallt och jag tycker verkligen att det är tungt nu. Jag blir inte lessen om vattnet går typ nu och värkarna startar så jag kan åka in till sjukhuset!!!


Kommentarer
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Den är ju så fin. Nu väntar vi bara på bebisen va? :) Puss

2011-02-28 @ 22:15:21
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0