Den dåliga uppdateringen

har inget slut. Jag är TRÖTT mest hela tiden, stor som ett hus. Jag är svullen om händer, fötter och ben och hela jag gör fruktansvärt ont. Jag måste gå i snigelfart annars spänner det och drar i ligamenten så jag nästan får vika mig dubbel. Halsbränna har jag numera dygnet runt, idag ska jag ner till apoteket och inhandla Losec. Fötterna gör ont och jag har sammandragningar som faktiskt känns riktigt obehagliga ibland, nästan på snudd på lite ont, men det ska tydligen vara normalt för omföderskor, jo jag tackar. Jag sover dåligt och svettas på natten, vaknar och måste gå upp och kissa.
TONVIS att göra i skolan nu innan terminen är slut den 13 mars. Två stora kurser med projektarbeten och tentor och allt vad det innebär.
Vilket gnällinlägg, vart vill jag komma med detta.. ingenstans bara få gnälla lite! :)
Jag längtar jättemycket efter våran lilla bebis nu. Vill ha den 15:e mars NU! Även om jag är väldigt nervös inför vad som komma skall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0