Busy

Räkningarna är betalda.. det var mindre kul. Hemexaminationen om funktionshinder och utvecklingsstörning är inskickad och klar. En hemuppgift i Socialt arbete har jag kvar, som jag inte riktigt fattar hur jag ska göra... och en sluttenta i kursen omvårdnad imorgon. Sen har jag INGET mer kvar i skolan för den här terminen. SÅ SKÖÖÖNT! Hemuppgiften ska jag försöka få klar ikväll.. Brev till försäkringskassan ska skickas in också eftersom de måste ha allt skriftligt typ 2 ggr och är allmänt jobbiga... ge mig mina pengar bara och bespara mig telefonsamtalet i slutet av veckan när jag måste ringa och påminna er att betala ut det som är mitt. Brukar i allmännhet inte ha så stora problem med FK, men det är ju oftast nåt man måste ringa dom om.. och de säger alltid olika och är dåligt införstådda med sina egna knöliga regler..
Nej nu ska jag hämta min lilla favoritMax från dagis. Hoppas han följer med frivilligt idag!

Kommentarer
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Och snart är lillesyskonet här också. Vagnen är så fin.

2011-02-28 @ 22:16:43
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0