Besöket på MVC

Gick jättebra! SF-måttet ligger på 36 cm och imorgon går jag in i vecka 37, 36+0 alltså. Allt såg bra ut och bebis ligger långt ner och guppar. När jag var inne på förlossningen en tripp för en vecka sen så sa de att han var fixerad iaf.
Max lysssnade på hjärtljuden på bebis och såg storögt på från golvet där han satt med en drös leksaker som BM hade inne på sitt rum.
Förlossningsplaneringen skrev vi idag. Hade ju inte så mycket att skriva den här gången mer än kansk ett par tre saker som jag har som önskemål inför vad som komma skall. SÅ jag hoppas att det blir som jag vill den här gången..
Vi handlade lite böcker på bokrean jag och Max, som vi kan läsa vid nattningarna som numera går som på räls! Sen köpte vi present åt kusin Cornelia som fyllde 3 år nu den 22:a februari. En sväng upp till M och ungarna blev det också och Max lekte så fint med M's dotter E. Jättekul att se! :)
Väl hemma nu, ska trixa med vagnarna nu då Max BRIO sitty ska till Cornelia imorgon då hon ska ha den. Premiärturen för Phil and Tedsvagnen går av stapeln imorgon! :D

Kommentarer
Postat av: Tess

Verkligen trist att det är så stor risk att få det igen (hyperemesis gravidarum)...:-/ Jag var så illa däran innan jag fick hjälp så vet inte om jag orkar med det en gång till. Verkligen synd!



Jag hade också en del önskemål inför förlossningen. Fick en del uppfyllda, men att använda förlossningspall blev helt uteslutet eftersom jag inte orkade sitta upp. Synd det för jag tror att det hade varit lättare med en sådan. Gravitationen liksom :-)

2011-02-25 @ 21:00:38
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: malin-mamma till Sam och Tim

Åh nu är det näääääära!!!

2011-03-01 @ 22:02:54
URL: http://malinsmix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0