Vikt

En viktupdate kanske nån vill ha? jag skriver ju aldrig ut i bloggen hur många kilo jag väger. Det blir lite för privat och är ett känsligt område för mig. Men jag kommer skriva det någon gång snart. Har fortsatt m Lchf och resultatet hittills är -4,3 kg. Det går hyffsat sakta och efter min lilla utekväll med bakisdag gick jag upp 2(!!!) kilo! Dom är nu borta.. Äntligen! Tror att det går sakta för att det inte längre finns lika mycket att ta av. En gång i tiden har jag vägt 100 kilo. Och då var jag inte gravid. Helt sjukt när jag tänker tillbaka och ser på min kropp idag. Fan, jag kommer ju i jeans i ganska små storlekar!!;) fick dessutom ragg när jag var ute sist. Ragget var ingen mindre än en kille som mobbat mig när jag var yngre för att jag var tjock. Hur singel och kåt jag än var hade jag aldrig låtit honom få det nöjet att få mig i säng, haha:) så det så!


Kommentarer
Postat av: Linn

åhååå nu blir ja nyfiken på om jag vet vem de är?? :D

2011-12-11 @ 22:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0