Mer Lucia.

Max var SÅ duktig på luciafirandet. Han satt och sjöng och det såg ut som om han tog i ända från tårna ibland. Han såg inte mig och Erik i folkmassan som samlats, jag gick fram efteråt. Han var helnöjd. Min lilla tomte.
Efteråt var det fika inne på dagis. Avdelningsvis. Jag tycker verkligen inte om sånna där föräldragrejer. Man hamnar ALLTID ensam i ett hörn, man är alltid yngst och det känns som om jag är tillbakaslängd in i mellanstadiet igen och jag känner mig sjukt missplaced. Obekvämt.
Det var helt okej ändå. Har inget behov av att sitta och shitchatta med föräldrar jag inte känner, så jag och Max satt och pratade (läs MAX pratade). Sen visade han mig runt lite på dagis innan jag och Tim gick hem. Det var en väldigt glad liten kille jag lämnade på dagis idag! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0