Fitta

På sånt fitthumör. Bitter och förbannad. Bitterfitta? Oh yes. Watch out! Känner mig stört omotiverad till jobbsökande och allt vad det heter. Var så taggad, men verkligheten har hunnit ikapp. Klart som fan ingen kommer vilja anställa mig. Iaf inte på ett arbete som jag vill ha. Och ångesten kommer fan när jag tänker på att jag kanske tvingas att gå och jobba på ett dagis igen. Min största mardröm. Usch fy och fan för sånt jobb! Man står ju ut i max ett halvår. Eloge till dom som orkar.
Vill som sagt inte söka jobb. Tvåbarnsmammor är inte så heta på marknaden.. Inte heller när man kan väldigt mycket men inte har fina betyg som stärker det. Gymnasiebetygen väger ju nada. Känns hopplöst. Bläääää vilket skitinlägg!
Kan inte jag få ta gräddfilen. Kan jag inte få det jag vill, serverat? Jag vill och jag kan jö!!!! Suck. Äh skit på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0