Eget rum

Ikväll blir jag och min älskade make berövade på vårat rum. Vid min sida av sängen står det en spjälsäng och tar plats. I den ligger en snart 9 månader gammal bebis och smackar till nöjt mellan varven. Vi får se om det här kan vara lösningen på att få Tim att sova bättre och underlätta för mig på nätterna. Han har ju sovit jättebra, tills för ca 1,5 månader sen.. Då började han sova oroligt, tappa nappen och vilja äta i tid i otid. Till stor del så har det säkert med de små tänderna i underkäken att göra. Men ändå, nu ska vi se om det går att skapa lite extra trygghet och skönare nätter för oss. Funkar det får Tim helt enkelt sova inne hos oss ett tag framöver. Max sov ju trots allt i vårat sovrum tills han blev 1,5 år, och han sov hela nätter från 6 månaders ålder. Hoppas hoppas på förbättring här nu rå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0