Benpass

Idag blev det ett benpass som hette duga som träning.
30 minuter trappmaskin och 30 minuter styrketräning av ben och rumpa.
Känns fint i låren kan jag tala om! 130 kilo i benpress körde jag idag. Kändes jävligt bra faktiskt!

Vågen vill sig inte riktigt som jag vill. Går väl inte upp direkt, men inte ner heller de senaste dagarna. Vet inte varför. Men men, så kan det vara ibland. Får kämpa vidare. Tror jag kommer att sluta med LCHF den sista januari och långsamt introducera LITE hälsosamma kolhydrater. Kommer nog inte börja käka bröd, det får bli lite potatis möjligen. Vill inte åka på världens dipp i mitt mående och fucka upp min mage och humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0