2011

Ett viktigt år på många sätt. Stundtals har det varit tungt och jobbigt. Stundtals helt fantastiskt. 2011 var året få vi fick välkomna våran andra vackra som till världens genom vad jag upplevde det som den bästa förlossningen som går att ha - mitt planerade kejsarsnitt. Vilken otrolig upplevelse och jag var med HELA tiden och upplevde varenda sekund som positiv!
2011 var också året då pappa varit död i ett år och han skulle fyllt 70. Det var/är stundtals tungt. Du fattas mig pappa. Och det kommer du alltid att göra. Jag önskar ofta att jag kunde få höra din röst..
2011 var året då en betydelsefull försoning ägde rum och jag är otroligt tacksam för den här personen och att hon finns i mitt liv, du vet vem du är.. Rökan;)
2011 var året då jag var mammaledig största delen. Tack min härliga familj för det här året. Jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0