Lite sommarlov och bröllopsdag!

Jag har haft lite sommarlov. Som ni som följer bloggen kanske har märkt. Erik har semester, i 1,5 vecka till och dagarna går fort förbi. Det blir lite bad, träning, lek ute i parker, långa promenader och massa tid tillsammans. Kvällarna har vi mys. Max gillar att vi har fredagsmys varje dag, måndagsmys, tisdagsmys osv.. Har har blivit lite bortskämd kan man säga, men så börjar ju allvaret snart, nytt dagis väntar med nya fröknar och nya kompisar. Håller på att planerar Tims dop, den 3:e september blir det, ett ensamdop har jag bokat, men samma präst som begravde min pappa och vigde mig och Erik. Det känns bra. Jag tycker om honom! Och den 25:e september blir min stora fina pojke 3 år(!) TRE hela år sen den där dagen då han tog god tid på sig att komma ut, totalvägrade kan man ju säga, och till sist fick komma ut genom min lucka i magen, min första luckbebis ;)

Det kommer kanske vara lite snålt med bloggande drygt en vecka till, sen är jag back in business! Eller vem vet, kanske bloggar jag redan imorrn igen? ;)

Vi har iaf firat våran första bröllopsdag, det blev en heldag på stan med shopping, gooood mat, djurgårdspromenad till våran bänk som är våran egna lilla minnesplats, där det verkligen blev vi för en sisådär 11 år sen. Dagen toppades med en hotellnatt i juniorsvit på Elite hotel marina tower, samma hotell som vi bodde på ett år tidigare när vi gift oss!

Hoppas att ni alla har en underbar sommar hittills. Njut av det sista av den! KRAM!




Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. Kram.

2011-08-04 @ 23:02:43
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0