Falsk ischias

Tror jag har det. Satans jäkla ont i höger skinka ner mot låret när jag gör vissa rörelser. Typ GÅR(!) Vet inte riktigt hur jag ska bli kvitt det onda, men man ska ju röra på sig, så igår var jag på bodypump, eftersom det är stillastående viktträning så gick det väldigt bra, dock haltade jag dit och därifrån, måste sett väldigt sunt ut.. eller inte.
Jag har iaf ökat mina vikter i bodypumpen avsevärt, numera är skivstången lassad med 15 kilo när det är benövningar, lite skillnad mot de 5 kilo som jag började med för några månader sen.
Det går framåt.. sakta sakta. På gymmet har jag också ökat i vikt, benpressen kan jag lassa på 95-100 kg på utan några större problem. I bröst har jag dubblat vikten och armhävningar från knäna kirrar jag utan att blinka. Situps och magövningar klarar jag bra fler än 100 stycken, i början var det skittugt! plankan är inga problem heller att stå i en längre stund! Men den här ischiasen... den dår fan försvinna... har nån några tips? Tror jag fick ont för att jag hade mina platta ballerinaskor på mig samt att jag ev. sprungit knasigt på löpbandet.. :-/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0