Borde uppdatera oftare

Men just nu är vi inne på den absolut sista semesterdagen! Den avslutas med att Erik och Max är i simhallen och badar, jag och mini är hemma och fixar och donar. Sen är det bodypump för mig och ikväll en promenad eller så hela familjen! Även om jag kommer sakna Erik när han börjar jobba igen ska det bli skönt för oss båda med rutiner igen tror jag. Så är det bara att vänta till Max dagisstart nästa vecka. Och snart måste vi införskaffa oss höst och vinderkläder till barnen. VILKA är ett mysterium... En Didriksson overall till Max och en Pop eller Molo till Tim... Ojoj, vilket i-landsproblem..
Vad ska ERA kids ha i vinter?? :) (vet att jag har en del morsor som läser min blogg :)


KRAM!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0