Trots...

Mitt stortroll har börjat sätta sig på tvären ordentligt ibland. Han ignorerar när jag pratar med honom ibland, han gör saker för att jag ska bli arg på honom, typ sökar ner överallt så fort jag vänder ryggen till och han gråter i tid och otid. Är det detta som kallas trots? ;) Eller självständighetsfas eller vad man nu vill kalla det.
Jag håller verkligen på att bli galen mellan varven. Ett svandyk från sovrumsfönstret verkar ibland vara lindrigare än att tampas med trotspojken som röjer runt i lägenheten och kräver en massa saker och domderar.
När fick han för sig att han bestämmer och att han får gå loss som en liten diktator?
Det är ju tur att han är otroligt jäkla söt oftast och inte jämt är ute efter att bråka med mig. Men det blir säkert värre, måste jobba ännu mer på tålamodet som jag tills nu har tyckt varit ganska bra, åtominståne när det gäller honom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Johanna.



Skulle bli glad om du kunde skicka mig ett mail, har några frågor som jag skulle vilja ställa till dig.



Mvh

Anna

2011-04-25 @ 21:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0