Planka!

Nyss avnjöt jag en cider, eller ja okej, TVÅ cider och en väldigt god hemmagjord plankstek! Det var mums!!! länge sen jag drack cider, tror det var när Erik fyllde år i juli förra året, och 8 dagar efter hans födelsedag fick jag ju plus på stickan och var gravid med Tim.
Cidern och plansteken satt riktigt bra.
IMORGON måste jag börja skräpa mig på riktigt alltså. Jag vill gå ner minst 15 kilo. Helst 25.. Jag SKA. Det får vara så jobbigt det vill och det får ta den tid det tar. Jag ska fortsätta min viktnedgång som gick så bra när jag blev gravid! Gymmet får vänta ett par veckor till, tilsl jag FÅR lyfta skrot.. man ska vänta minst 6 veckor efter ett kejsasnitt, på tisdag har det gått 4 veckor. Jag känner ju att det stramar lite när jag går i rask takt, men det gör inte ont. Men de dagar då jag varit väldigt aktiv så kan det kännas litegrann på kvällen.. Så jag får väl skärpa mig och vila mitt lilla snitt lite, vilket jag typ inte gjort någonting hittills, har varit en jäkla fart på mig från att vi kom hem från BB. Det är ju så SKÖNT att inte ha en jättebamse mage längre ;)
Min middag ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0