Party-premiär

Ikväll är det party-premiär för mig, en sisådär 6,5 veckor efter förlossningen. Känns bra. Ska på hemmafest med 20 tjejer, "hallonparty" och alla gäster måste bära något rosa. Mitt mission idag är att hitta nåt rosa som jag inte ser ut som en gris i.. yeay! Hade gått ner 2 hg från igår till idag trots mens! Wihoo!
Men som sagt, hallonparty it is. Har handlat 5 cider.. får se om jag tar allihop, vill inte bli bakis och inte odräglig heller.. (fan vad tråkig man blivit!!) Festen är i Märsta och sedan blir det utgång på KC. Erik är hos sina föräldrar som bor i Märsta också med pojkarna och jag kommer dit efteråt, tror att han hämtar mig tillochmed, annars blir det taxi upp. Känns jätteskönt att ha dom så nära faktiskt! När blev man en hönsmamma???
Ska bli kul. Men fan, what to wear? har en bild i huvudet, nu ska vi se om jag hittar detta när jag är i liljeholmens galleria och gluttar runt idag!
Xider / Xide wasabi/lemonBriska Päron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0