Man hinner ju aldrig

tycker att man inte hinner uppdatera. Så mycket annat att syssla med hela tiden. Dessutom har jag fått någon dille på att det ska vara städat här hemma hela tiden, vilket försätter mig i arbete 24/7. Inatt kunde jag verkligen inte somna.. låg och var varm och orolig och rullade runt i sängen.. jag somnade kanske runt 03, så det tog mig lite över två timmar... kanske är PMS eller nåt, brukar bli lite knäpp då, har känt mig ganska arg i någon dag nu också... Tim är ju 4 veckor imorgon så det förvånar mig inte om mensen kommer straxt. Avslaget är hur som helst borta sen några dagar, hur skönt som helst!
Nepp, småplock innan vi ska ut, IGEN! Det är ju varmt ute, då kan man ju inte sitta inne och glo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0