Köpa mössa någon?

Har tre mössor som är nysydda som ligger och dräller här hemma ;)
Tyget jag syr av heter singeljersey och är 95% bomull och 5% lycra. Mössorna är stretchiga och sköna, krymper en aning vid första tvätten. Bak på mössorna sitter sömmen och i den min lilla "logga", Mammas lilla troll♥ :)
Dessa tre har jag hemma nu om någon är intresserad i dessa storlekar som står på bilden. 100kr/mössa hade jag tänkt. Vill man ha mössan skickad så bli frakten ca 20 kr skulle jag tro, annars finns de att hämta i Huddinge!

 

Vid intresse, lämna en kommentar eller maila vilken av mösorna du vill ha och adress så jag kan skicka den. Jag skickar mitt kontonr. Mail: [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0