Johanna ♥ Barnvagnar

Jag älskar barnvagnar... har tappat räkningen på hur många jag haft... kan ju försöka minnas..
Hatchling Snooze
Teutonia Timmy
Teutonia Rocky
Bugaboo Gecko
Bugaboo Bee
Teutonia Timmy (igen)
Bugaboo Bee (igen)
Brio Sitty
Phil and Teds Hammerhead (har jag nu)
(Jag har säkert glömt nån..)
Och idag ska jag åka och kolla på en Teutonia Fun! Yeay! Jag har varit heeelt insnöad på en Bugaboo Camaleon, MEN jag är inte så förtjust i att sittdelen/liggdelen måste plockas bort när man fäller ihop den, sen är Teutonia fun 6 cm smalare (bara 54 cm bred!!!!) och jag vill ha mjuklift. Hoppas den är fin och i bra skick för det är riiiiktigt bra pris på den.. Sen en ståbräda till den sen är saken klar, en buggyboard har jag hört ska passa, bara hoppas att Max gillar det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0