Today is the day

Ultraljudsdags. Idag kl 16:00 smäller det. Jag är snorig och har lite ont i halsen. Men jag överlever det som jag överlever allt annat.
Jag är verkligen jätte, jätte, JÄTTE nervös. Jag hoppas bebis mår bra. Plus i kanten om BM kan se kön, EFTER att hon har berättat att det är en frisk liten krabat som sprattlar runt därinne. Som sagt, nervös. Haft en massa konstiga drömmar om kromosomavvikelser, dysplasier(tror jag det heter) och ryggmärgsskador. Sen har jag vid två tillfällen nu drömt att det är en pojke! Inte för att jag tror på direkt drömtydning och sånt, men jag har en känsla av att det växer en lillsnoppis i mig :-) haha, skumt det låter.
JAJJA!
Nu borde jag duscha så inte UL-BM svimmar av min odör..

Skriver självklart sen i bloggen hur ultraljudet har gått för alla er som är nyfikna :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0