SKOLDAG!

Det var så KUL att vara tillbaka i skolan idag och träffa gruppen och så efter praktiken. Det verkade alla andra också tycka. Så fick vi vårat nya schema som håller fram till jul.. Nu skulle nog många bli glada för ett sånthär schema men jag bara ser en massa dötid framför mig. Vi ska gå EN dag i veckan, varje tisdag kl 9-12. VAD FAN ska man göra resten av veckan?! Nån hemuppgift kanske man får men det är ju inte tillräckligt för att hålla en sysselsatt. En sketen dag i veckan. Ska ringa mitt gamla jobb och säga att dom måste ringa mig om dom behöver en vikarie, annars så kommer jag dö av tristess.. lite extracash har man ju inte heller dött av. Speciellt inte nu när min klasskompis har fått mig att köpa en ny jacka ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0