Produktiva jag!

Haft två riktigt bra dagar med minimalt illamående för att vara mig! SÅ JÄVLA SKÖNT(!)
Igår
var jag på IKEA och gick och strosade och köpte nödvändigheter och en massa fint med stjärnor på, lite ramar och förvaring till Max rum. När jag kom hem möblerade jag om i lillskrotis rum och det blev jättebra, nu når han alla sina saker och pennor!
Sen ställde jag mig vid spisen och lagade mat och matlådor till mannen i huset! Röd curry med kyckling och jasminris.
Idag var det skoldag, ETIK, grupparbete... givande.
Kom sen hem och lagade mat, pasta och köttfärssås och köttfärslimpa, fixade en och annan matlåda till.
Imorgon så ska lillskruttis vara ledig från dagis för då ska vi till SIMHALLEN!!!

Kommentarer
Postat av: Fatima (Isayah's mamma + Bf i 28mars)

Roligt att komma hem från Ikea :D

2010-10-26 @ 20:03:31
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0