Praktikarbetet is killing me

Helt slut efter att ha suttit och skrivit som en galning. Praktikarbetet som jag tycket att jag förstod PRECIS hur man skulle göra visade sig vara svårare att göra än vad jag räknat med. Nu har jag bara en fråga kvar av alla, den knepigaste, och två uppgifter kvar att skriva som ska lämnas in innan söndag för att jag ska bli godkänd i hela kursen, jag hoppas ju på ett VG eller MVG dock!

Annars så var jag förbi en sväng på vårdcentralen imorse! Mina Lergigan Comp som jag knaprar varje dag för att inte kräkas upp mina inälvor var slut, jättetrevlig läkare på vårdcentralen faktiskt, fort gick det också. Jag hoppas dock att jag slipper dom snart, nu är jag nere på två tabletter om dagen, när illamåendet var som allra värst så åt jag 4-5 stycken.. Maxdosen är 10/dygn.

Apoteket blev det efter där jag klev ut med lite finngrejer från Neutrogena:
 
Jag har fått förjäkla taskig hy den här graviditeten. Kommer inte ihåg att jag hade det när jag var gravid med Max... eller så är det förträngt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0