Praktik idag

Idag har jag praktik! Kl. 14-20. Jag pluggar ju till undersköterska och gör min första praktik. Det här är min sista vecka på demensavdelningen som jag är placerad på.
Det är ett tungt jobb för en gravid kropp med början till foglossning.. i slutet av dagen har jag verkligen ont! Höger sida över rumpan är värst, det ilar väldigt oskönt ner till låret. Ska inhandla ett bälte att hålla ihop mina stackars höfter med.
Praktiken har iaf gått bra trots knakiga fogar och illamående. Det är intressant och faktiskt roligt, även om jag själv kanske inte kommer att söka mig till att arbeta på en demensavdelning när jag är färdigutbildad.

Max och jag har varit i parken imorse iaf och tittat på åsnorna, matat kaninerna och sjungit bä bä vita lamm för fåren och getterna. Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0