Mödravårdcentralen

Jag blev så besviken och sur efter mitt ultrajud på Mama Mia att jag gjorde det. Jag ringde upp huddinge MVC morgonen därpå och bad om att få komma till dom under min graviditet istället. Dom var jättetrevliga! :) Jag orkar fasen ändå inte ta mig in till söder varje gång jag ska till BM och mäta magen och ha mig. Sagt och gjort, på fredag ska jag på inskrivning på MVC här i Huddinge och det känns skitbra! :) Då ska vi diskutera ett ev. RUL på Huddinge sjukhus, där man gör Rutin UltraLjud om man tillhör dem!

Hoppas jag får som jag vill. Sen skulle det ju inte skada om bebisen ville ligga någon annanstans än rakt under naveln vid nästa ultraljud så vi kan se om det är en minisnopp eller en minimus! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0