GE MIG!!!

Nu har det hänt! Det är inte en ren slump att vi väntar Max syskon till våren 2011. Det är ÖDET!

Bugaboo lanserar då sin SÅ efterlängtade syskonvagn, Bugaboo Donkey, (alla Bugabooentusiaster vet vad jag snackar om).
Hur länge har man inte undrat när Bugaboo ska komma med syskonvarianten?! Jag MÅSTE ha. Erik ta några extrapass på jobbet för det här kommer kosta oss pengar! Den går ju tillochmed att bygga om till en singelvagn. Fattar NI? DUO OCH SINGELVAGN, I ETT?! GE MIG??
Dom som tycker om mig tycker jag ska starta en insamling till mig så jag, eh, förlåt, MAX och hans LILLASYSTER/BROR kan få åka med stil i vår ;)





Kommentarer
Postat av: Kim o Leo

Ååååh är det sant?!

Fan vad awsome!!!

2010-10-08 @ 13:39:32
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0