Äsch...

Blev tillbakaflyttad en hel vecka på RUL, så enligt BMs beräkningar är jag bara i vecka 17+2.
Då var jag knappt inte ens gravid när jag plussade. HUR är det möjligt?! En hel vecka?! ska på ett nytt UL om tre veckor(!) för då skulle hon kolla hjärta och allt noggrannare, såg bra ut sa hon men hon vill vara noga, och nu tyckte hon bebisen var för liten.

Är besviken. Är ju glad att bebis verkar frisk. Men jag är inte glad att gå på ett till UL om så lång tid, och jag tycker att det känns konstigt att jag testat plus bara typ 6 dagar efter befruktningen. eller ja, när ägget fäst som hon sa... litar inte längre på sjukvården. Alls.

Kommentarer
Postat av: Jannice

Usch, vad tråkigt!

Förstår att du är besviken, man vill ju helst flytta framåt om man nu ska ändras åt nåt håll. Konstigt att du plussat så väldigt tidigt... Men skönt att bebben verkade frisk iaf!

2010-10-19 @ 09:56:51
URL: http://rockginger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0