Vågen är INTE min vän längre

Fick ju en smärre chock när jag ställde mig på vågen nyss! Jag var ju glad att jag bara hade gått upp 5 kilo för någon vecka sen.. ehm.. ja... Idag hade de där 5 kilona förvandlats till 7,8 kilo på bara någon vecka, och det kändes ju sisådär. VAD HÄNDE? Jo mackor med smält ost hände!
 
Jag är ju inte pinnsmal från början och var väldigt glad och stolt över att jag lyckats gå ner 25 kilo innan jag blev gravid och nu har väl de där toasten med massor av ost satt sina spår kan jag gissa, plus att jag inte rör på mig tillräckligt.
Har ju känt av foglossning i över en månad nu och det gör inte promenaderna så bekväma, men ska införskaffa ett bälte. Det drar och spänner i ligamenten också när jag går och det kan vara ganska smärtsamt, det plus att jag har en konstig känsla i snittärret ibland, det liksom spänner och drar, det känns att magen växer i en rasande fart.
Ska börja med vattengympa så fort det vara går, skön och skonsam träning, ska få låna en gravidbaddräkt av min svägerska när hon har lokaliserat vart den finns :)





Kommentarer
Postat av: fatima (Isayah's mamma + Bf i 31mars)

Om jag ska vara ärlig jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta när jag vägde mig igår.. 68 kg.. 11 kg från ingenstans.. andas in och andas ut.. Nu ska vi ha Positiva tankar Johanna.. hehe

2010-11-07 @ 17:49:02
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0