Ultraljud idag

Har ni hört den förut eller? Idag är det dags iallafall. Enligt det förra ultraljudet som de ville göra om pga att de tyckte att det var lite tidigt för att se alla inre organen tydligt så är jag nu idag i vecka 19+4.
Jag hoppas såklart att allt ser fint ut idag, och att jag inte blir tillbakaflyttad någe mer, men gärna åt det tidigare hållet tack.
Jag håller också en tumme för att de ser om det är en minisnopp eller minimus. JA, vi vill veta vad det är, återigen, inte för att det spelar någon roll egentligen, men för att vi är nyfikna. Litet bebisshopping står på agendan om vi får veta vad det är för en filur som växer i magen. Har tänkt mycket på namn sista tiden... men det enda jag kan komma på är flicknamn.. Har tre favoriter, men ska självklart leta runt efter flera.
SPÄND inför den här stora dagen! WOHOO!

Kommentarer
Postat av: Isayah's mamma och Bf 28 mars

Kommer tänka på dig när dem UL:ar mig :D

2010-11-03 @ 09:46:11
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0