Så lat och trött

Varit i skolan idag. Jobbet ringde nyss, frågade om jag kunde jobba 9-16.. har skrivit att jag ska hämta Max kl 15. Det var en lam ursäkt, men jag ORKAR fan inte. Det går säkert magsjuka där ändå. Nu skulle dom ta bort mig från vikarielistan, för att jag sagt nej när de ringde igår och idag. Skitsamma. Jag orkar inte. Min foglossning is killing me!
Ska försöka samla kraft att gå ner till tvättstugan om 45 min. Känner mig lika pigg och alert som en urtvättad disktrasa. BLÄ!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Då är vi två om det. Man ska inte till jobbet om man ändå har så ont är så trött. En annan sak om man är kapabel och har tankarna på rätt ställe. Jag känner mig som den lataste i hela världen. Hur är det annars då? Vad gör du om dagarna när du inte jobbar. Ge mig tips please.

2010-12-01 @ 01:55:14
URL: http://www.thistakes.com/
Postat av: Fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Jag känner mig också som en housewife :) hehe

Jag blir också trött av att bara städa hemma :/ vilket liv va!!!!



Hur är det med Max och din kärlek och bebisen i magen?

2010-12-01 @ 13:52:42
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0