Pynt och städning

Ska sätta upp ljusslingan som vi köpt på IKEA, eller ha den den höga glasvasen. Ska ta mig upp till förrådet och hämta ner de bebiskläder som vi har kvar från Max, minns inte hur mkt vi har ens?
Har lite julkänsla idag. Vet inte varför, kanske beror på ljusslingan? Vad vet jag? Lite julmusik kanske..?

Om 6 dagar är det pappas födelsedag. Då ska jag till graven och göra fint. En trisslott eller två kanske jag tar med mig och skrapar åt pappa. Puss och Kram pappa. Saknar dig så mycket.

Kommentarer
Postat av: fatima (Isayah's mamma + Bf i 31mars)

Jag har också lagt en ljusslinga i ett av fönsterna,. Isayah gillar att ligga där..

2010-11-09 @ 14:27:42
URL: http://www.thistakes.com/
Postat av: fatima (Isayah's mamma + Bf i 31mars)

Ps, jag har också kläder där nere i källaren, men Isayah var en sommar bebis. Får hoppas att kläderna är praktiska för lillen i magen :) Kram

2010-11-09 @ 14:28:37
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0