Mamma+pappa ensamma en stund=sant

Jag och Erik åkte och lämnade lilla älsklingen hos moster Tessi och hennes Marcél i eftermiddags. Vi åkte därefter till en jättemysig indisk restaurang på söder, Hornstull, tror den hette India Queen, eller var det Dream? Nåja. Deras chicken tikka masala var jättegod, nan-brödet också och yoghurtsåsen som de hade på salladen hade jag kunnat dricka en liter av! MUMS!
Vi kunde inte minnas riktigt när vi var ute och åt ENSAMMA sist.. var det på bröllopet i juli? Jag kan inte minnas att vi varit ute och käkat själva sen dess.. iof så åt vi ju själva på hotellrummet då och inte UTE ;)
En timme utan våran lilla skatt sen åkte vi hem till syrran och stannade där en stund och pratade skit medans Max röjde loss.

Myskväll!



Bjuder på några bilder från vårt hotellrum som vi hade på bröllopsnatten, Elite hotel Marina Tower.


Våran privata hiss upp till översta våningen


Del av rummet


Rummet också


Rummet


Badrum


Bubbelpoolen i badrummet


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-11-08 @ 08:13:07
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0