Idag är det mysdags! Pippi och lussebak!

Idag ska Max vara ledig från dagis och vara hemma med mig!!!
Nu sitter vi och myser i soffan, Max har nyss druckit välling och sitter och tittar på Emil i Lönneberga med den sötaste morgonfrisyren som en liten pojke kan ha! Jag brukar ha honom hemma 1-2 dagar i veckan när jag ändå har så lugnt i skolan, ta vara på tiden, brukar fråga honom om han vill vara ledig med mamma eller gå till dagis. Säger han dagis så går vi såklart dit. Idag så var det bara nej till allt och han skulle promt se Emil. Och när jag tittar ut genom fönstret så ser jag att jag inte vill slaska med vagnen ända till dagis. MYSDAG IT IS!

Idag blir det Emil, Pippi och Karlsson, sen ska vi rita lite OCH baka lussebullar! Erik handlade saffran till mig igår. Herregud vad dyrt det var i år, 75 kr för två små påsar! Vilket skämt. Men har man bestämt sig för att baka bullar så har man! :)


Pyntet som jag tjyvstartade med igår var ju en ljusslinga, den hamnade i vårat stora köks/vardagsrumsfönster! Väldigt hög mysfaktor igår kväll kan jag lova! :)


Kommentarer
Postat av: Isayah's mamma och Bf 31 mars

Mysigt det blev ju :)

Kan du inte baka lite åt mig? Måste baka för att vi har knytis..Tänk vad alla skulle tycka jag var konstig om jag handlat fikan? Speciellt när man nu bor i Luleå?

2010-11-10 @ 09:10:35
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0