Dag 03 – Mina föräldrar

Pappa Johan och mamma Maj-Britt
Jag hade inte valt några andra föräldrar om jag så fått välja själv. De har gjort mig till den jag är idag och mina syskon också. Vi alla har blivit självständiga och bra personer med styrka, vilja, envishet och vissa av oss med mer temperament än andra. Det bevisar att vi har bra föräldrar. Jag är stolt över att vara deras dotter. Det är 5 månader sen lite drygt min pappa dog. Saknaden blir bara större, ett tomt hål. Mamma finns kvar och det är jag tacksam för. Man ska vara tacksam för att man har föräldrar över huvud taget, det har inte alla.. 


Kommentarer
Postat av: Fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Vad fint du skriver om dem <3 Vet du jag ska ta och apa mig efter dig och göra detta <3

2010-11-25 @ 09:58:29
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0