Barnmorskan idag!

Var på MVC kl. 10 idag! Allt gick bra. Nu är remiss skickad till Huddinge sjukhus till förlossningsläkare ang. mitt kejsarsnitt. De kommer skicka en kallelse för samtal med mig, ska bli spännande att se om jag får igenom det utan något bråk. Min BM tyckte att jag har väldigt goda skäl för att få ett planerat snitt, så vi får se!
Magen mätte hon, den ligger på övre kurvan, SF-måttet var hela 24cm. Hjärtljuden låg på 146 slag/min.

Nu ska jag tulta iväg genom snön och hämta Max från dagis! Pulkan och fårskinnet ska med för i den här kommunen plogar de som riktiga rövhål eller inte alls.

Kommentarer
Postat av: Fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Spännande jag var där idag.. 148 slag/min.. Skönt att få veta hur er förlossning ska gå till väga. Så jobbigt att tänka på utan att kunna planera. Vad är SF-mått? Kram

2010-11-27 @ 02:27:10
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0