Min vikt och SHOPPING!

Idag ställde jag mig på vågen. Sen jag började med cambridgekuren har jag gått ner, håll i er nu: 12,4 kg! Allt som allt sen jag började träna i vintras o så så har jag gått ner 20 kilo ca! det känns sååå bra! och är inte illa pinkat för en tjej som var helt övertygad om att jag ALDRIG skulle klara av att gå ner i vikt!! Nu har jag 10 kilo till som ska bort bort BORT! Så NU köööör vi! allt som trillar av därefter är kilon av fåfänga ;)
Idag har jag ätit liite tacos och jordgubbar med mjölk! Mums!

En heldag i stan blev det med min underbara lilla familj! Max fick ÄNNU mer sommarkläder: röda snygga chinos, ett par shorts, fler piké tröjor, ett rosa linne och ett par sandaler som han kan springa i! Har shoppat mkt nytt åt honom nu när det blev sommar sådär pang bom! En rosa piké har även fått flyttat in i Max garderob! ;) Erik köpte snygga shorts, lite finare, som chinos och ett par skor, jag fick ett par nya gladiatorsandaler, weeeei! Svarta tog jag den här gången! Snygga vaaa?? ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktig du är med vikten! Verkligen impad!



Tack snälla för vinsten tidigare, nu har tröjan kommit och den är så fin :)



2010-05-24 @ 22:40:13
URL: http://eldgrisen.blogspot.com
Postat av: Helén

Hallå tjejen!



Jag är "LillaRy" från FL som kikar in i din lilla vita... :)

Nu har jag inte hunnit att läsa så mkt ännu i din blogg men av det jag har läst så gillar jag bloggen o ditt sätt att skriva...

Jag är själv en bloggar men känner för att lägga av att skriva öppet - då för att "junior" är ff hemlig men jag BEHÖVER skriva av mig med allt som händer i en! ;)

Bloggar med lösenord ibland istället som det är nu - vi får se vad som händer!



Läser att du kämpar med din vikt o det verkar gå bra! :) Själv har jag lyckts ta mig ner nästan 70 hela kilo! De du? Det går om man bara bestämmer sig - tur att man är född envisare än en åsna!



Ha en toppenfin måndag!

Kram Helén (LillaRy)

2010-06-07 @ 09:08:09
URL: http://www.lillarydh.wordpress.com
Postat av: emilie

faaan avd duktig du är :)

2010-06-07 @ 09:56:55
URL: http://emlom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0