Min möhippa....!!!

..ägde rum igår! Chokladmassage och ansiktsbehandling, överraskningsfest när vi återvände hem med bubbel, ost och jordgubbar, tillfixning och sminkning!! :) ögonbindel och taxifärd till stan, manlig strippa, thaiboats lilla viprum och sjukt god mat, utgång och en maaaaassa oförskämt goda mojitos med passion, annan smaskig dryck, kvällen avslutades med kopiösa mängder hamburgare på mcdonads och sen skjuts hem och en tokdäckad blivande brud nedbäddad på soffan! TACK!
Bilder kommer! ;) så fort folk har skickat dem till mig. Jag hade ingen egen kamera men med hela kvällen fanns det 3-4 kameror varav lillsyrrans systemkamera som säkert har fångat en och annan smaskig bild ;) TACK alla fina för en fantastisk dag/kväll/natt!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Roligt med möhippa :) Låter som en rolig dag/kväll..

Ang pergo så är det en hormontablett man tar när man ej har ägglossning. Man måste först ta blodprover för att se om man har ÄL eller ej (vilket jag ej hade) och efter det kan man få ta pergo (eller clomid som det heter på engelska). Jag behövde inte äta det för att blir gravid med Abbie, men denna ggn försökte vi ganska länge (9mån) innan jag tillslut fick göra prover och fick medicin. Pergo är inget man kan gå och köpa själv eller som dom skriver ut 'bara sådär', man måste ha försökt ett tag och sedan måste man som sagt ta massa prover.

2010-05-30 @ 23:39:41
URL: http://www.maddes-cali-dreamin.com
Postat av: emilie

Guuud vad kul!!

Vart ska ni gifta er då? kul med bröllop :)

2010-06-07 @ 16:33:16
URL: http://emlom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0