e-Bay är GRYMT!! :)

En nyförälskad Johanna som bloggar idag. Jag älskar allt idag! Min unge, min blivande man OCH e-Bay!!! ;)


Idag kom mina läppstift från NYX som jag köpt på e-bay. Nya såklart! Så GLAD blev jag. Valde rosa och hudfärger och jag är KÄR! Sjukt billigt, man får välja 6 stycken läppstift i vilka färger man vill för ca 110kr och då är det frakt inräknat. Tog ungefär en vecka att få hem dem då säljaren bodde i USA, men väntar man på nått gott så.. Hett tips för den som vill ha fina läppar i sommar men inte har den fetaste plånkan ;)

Förra veckan fick jag hem min bugaboofilt, också köpt på e-bay! Klarblå köpte jag och den är så snygg, Max älskar den, nej jag skoja bara, JAG älskar den och Max bryr sig inte vilken filt han har ;) MEN Ca 200kr ink frakt!



Kommentarer
Postat av: Kim

Åååh jag vill också ha! Ge mig!

2010-05-16 @ 21:21:27
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0