Huvudvärk

Sån fruktansvärd hemsk huvudvärk. Igår var jag tvungen att gå hem ifrån jobbet. Jag kunde inte höra ett enda till "fröööööken". Inte sjysst mot barnen att vara på jobbet när man inte kan vara fullt närvarande. Det kändes som om mitt huvud skulle gå sönder i tusen bitar och det bara pulserade mellan tinningarna. Är hemma idag med för det har ännu inte släppt. Ipren heter numera min bästa vän ;)

Max är på dagis och röjer, han sken upp som en sol när jag sa att vi skulle gå dit idag, han grät inte ens när jag gick, han följde med fröken och satte sig vid frukostbordet och vinkade till mig. Det kändes SÅ skönt! Min duktiga stora kille!

Har shoppat lite för ett ta sen, en butik som ligger nere i Huddinge centrum där de säljer fina (läs dyra) barnkläder ska läggas ner och hade total utförsäljning, då måste man såklart passa på. En hoodie till Max och en söt body, även en träbokstav, ett "M" till Max nya fina rum blev det! :)






Dom här flyttade in i Max lilla garderob ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0