Hemma

Hemma idag med. Huvudvääärk. Men imorrn blir det jobba av.
Kom hem för en stund sen efter att han hämtat lillskrot på dagis! Finns inget härligare än att höra hans lilla röst tjuta "MAMMA" när man kliver innanför därren på dagis. Man blir så glad! Sötboll!

Igår kom vimplarna till Max rum! Idag ska dom sättas upp, såååå snyggt. kanske kommer en bild senare på dem. Beställde dom för övrigt av: http://hem.bredband.net/BellaStellas/ jag blev jättenöjd! hon har sytt dom superbra!


Nu ska jag och Max leka en stund innan pappa Erik kommer hem! :) eller först blir det nog till att byta den där bajsblöjan som jag hör att han jobbar på här bakom mig, haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0