Känns så tungt

vissa saker frågar man helt enkelt inte. Tycker inte att man frågar hur och vad pappa gick bort av. för exakt 12 timmar och 9 minter sen så tog min pappa sitt sista andetag, och vissa som man knappt känner har mage att fråga av vad och hur.. Är det relevant? min pappa finns inte mer och dom som står mig nära vet varför, de som inte står mig nära får kanske reda på det tids nog. Just nu sitter alla känslor på utsidan. Jag är lessen, chockad, förtvivlad, bitter och bär på en sorg och saknad som gör ont fysiskt. Mitt bröst värker och jag lider, det känns som om det aldrig kommer att sluta göra ont.

Pappa... jag saknar dig! Du var bäst! Jag älskar dig något enormt mycket!

Kommentarer
Postat av: Ängla Norberg

Beklagar verkligen johanna <3 hälsa alla i familjen! Livet är bra orättvist <3

2010-06-15 @ 16:15:43
Postat av: linda

hej johanna. Ber om ursäkt om jag var en av dom som undrade på fb hur han gått bort. Menade inget illa alls. Ville bara säga det. Även om det inte spelar någon roll... Ta hand om dig tjejen och hoppas du ska må bättre snart igen! Kram Linda

2010-07-02 @ 15:45:57
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0