Magsjuka

Jaha, igår kväll var det min tur att bli kräksjuk. Max var först ut i måndags, Erik i onsdags, och jag igår. Det verkar vara någon "light" variant för den går över efter att man kräkts typ två ggr, sprutlackerat toaletten lite och fått upp det man hade i magen. Så idag mår jag faktiskt bra, och Erik är helt frisk, ja Max också såklart, ikväll ska här spritas av i hela lägenheten.

Imorgon är det ju 25-års kalas för mig i stan som jag har dragit ihop! Jag tror att jag kan gå på det. Jag hoppas bara att jag är smittfri då. Men det borde jag väl vara? Då är det nästan 48 timmar sen senaste kräkningen..
Den som lever får se..
Det är en jävla snabb smaldiet såhär innan en utgång ;)



Kommentarer
Postat av: Daniel

Slapp inte heller unan kräksjukan! Vila å krya på dej!!

2010-01-31 @ 12:39:41
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0